Dag 11 - Mina syskon

2010-11-25 @ 19:44:26
Dag 11 av 30..

Dagens utmaning är att berätta om mina syskon:
Jag har två storasystrar som heter Lena&Anna. Egentligen så är vi inte riktiga syskon då vi inte har samma pappa, men eftersom att jag har bott med dem under hela mitt liv (ja tills dem flyttade) och vuxit upp med dem, så ser jag dem som helsyskon i alla fall. Okej det är ju inte så men när dom har funnits där sen jag föddes så känns det så!

Anna är mellan barnet i syskon skaran och är 26 år, hon bor i L-vika tillsammans med sin son Ted som fyller 4 år till sommaren. Hon kan komma med dem mest undliga kommentarerna, men hon är otroligt rolig! Vi två har väldigt kul när vi umgås och vi spelar typ alltid monopol så fort vi får chansen eller yatzy!
Jag älskar dig, syster ♥

Lena är äldst i syskonskaran och är 28 år och är bosatt i Linde där hon bor tillsammans med pojkvännen. Hon och jag är nog dem som är mest lika till sättet men visst är jag och Anna också lika men ja! Jag och Lena brukar baka lite då och då när vi ses, annars så ses vi knappt så mycket! Får bli ändring på det. Nån dag innan ju ska jag åka ner till Lena och umgås med henne, vad vi hittar på får vi se!
Jag älskar dig, syster ♥


Men det klart nu när jag flyttat ner hit så hinner jag knappt se någon hemmifrån.

Kommentarer på detta inlägg
Postat av: Anonym

hihi vad du är gullig :) älskar dig med gumman. å ja vi har det sjukt roligt ;)

2010-11-25 @ 21:44:01
Postat av: GUESS WHO?!

- okej :)

2010-11-26 @ 01:33:59
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Postat av: t

okej okej :)) Nej inte speciellt mkt, Ikväll ska jag ha lite tjejmiddag :) Gänder något skoj annars till helgen då?



Kramar :)

2010-11-26 @ 10:10:58
URL: http://teresevardag.blogg.se/

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0