10 nånader sedan! ♥

2010-11-08 @ 18:46:33

Det är idag det den 8 november och det innebär att det idag är 10 månader sedan min pappa gick bort!
10 månader är en otroligt lång tid utan dig ska du veta och jag saknar dig bara mera och mera för varje dag som går, jag vill kunna prata med dig som jag har kunnat gjort i 18 år.
Det blir en otrolig omställning när en som står en otroligt nära försvinner från en, det är en bit som fattas i mig och som aldrig kommer bli hel igen.

Men livet måste gå vidare, även fast det inte altid är så lätt. Men det är ett måste det går inte att stanna hela världen och sluta leva, fast man kanske vill det. Men pappa vill inte att jag ska göra det, därför försöker ja gå vidare, det är inte alltid lätt men det går.

Det är många tårar som har runnit på mina kinder, då jag saknar dig, och många, många fler finns det. Men jag kanske inte visar det men innerst inne gråter jag alltid, för att du är borta. Det är en hemsk tanke, att förlora någon förälder eller det spelar inte någon roll vem det är. det är hemskt att förlora någon man älskar, och jag älskar min pappa något så otroligt mycket.
men jag försöker se det minnena vi har tillsammans, den tid vi fick ha tillsammans. Istället för att se det negativa, för jag är otroligt glad att jag fick 18 år tillsammans med dig. Jag är även otroligt stolt för att få vara din dotter och att just du är min pappa, och just nu är du min ängla-pappa. Jag hoppas du sitter uppe i himmlen och kollar ner på oss här på jorden, för jag vet att du är med mig varje sekund som går.

jag älskar och saknar dig väldigt mycket pappa, vi ses på andra sidan
24 mars 1950 - 8 januari 2010


i will always love you daddy
♥♥♥♥♥♥


Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0