05:19

2010-11-08 @ 05:19:42
Halloj!

Klockan har precis passerat 05:00 och här sitter jag och bloggar när jag egentligen borde sova, men John Blund är spårlöst borta och jag hittar inte honom och han hittar inte mig...
En annan sak är att jag är otroligt rastlös så det finns inte, helst av allt skulle jag vilja sova, men det går inte förjag somnar inte, men får väll försöka sova en stund efter att jag skrivit klart detta, säger bara lycka till. Skolan börjar om cirka 4 timmar, och jag ska väll gå upp om typ 3 timmar orkar inte äta frukost så ja jag ska gå upp vid 8-tiden!

Men men om man skulle återgå till sängen? Jag vet ju i alla fall vem som kommer vara trött i kväll!
PUSS och godnatt

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0