Valborg!

2010-05-01 @ 21:23:34
Hejsan!
Jag tänkte visa er lite bilder från valborgs firandet igår!
vi har först hem till K&M, där det bjöds på grillat ute på altanen, mycket gott var det ska jag säga er

Maten, kött, potatis sallad och sallad


utsikt från altanen


Vd ca 20:20 så gick vi upp till Majbrasan där den skulle vara så kan ju visa lite bilder därifrån..
var ju faktiskt ganska mycket folk, trevligt var det.

massa folk


den stora majbrasan, eller inte ^^


brasan tänd


dem skickade upp några såna hära "värmeballonger" vet inte ritkgit vad dem heter

 
 
det vart även lite fyverkerier

Efter majbrasan så gick vi tillbaka hem till K&M, där vi fikade och runt halv 1 typ så gick jag och mamma hem, och kom hem ungefär 01:10 och då gick vi och la oss på en gång!



Kommentarer på detta inlägg
Postat av: Viktoria

Du fick inte med mig på bild vad bra,haha :)

2010-05-03 @ 22:37:39
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0