Upp till bevis

2010-05-16 @ 01:03:20

Jaha nu ska vi se om jag har lyckats hunnit med alla punkter på min lilla lista som jag skrev tidigare idag (läs; igår, lördag) Så nu upp till bevis:

Detta skulle jag göra, iallafall det som jag skrev på listan, har hunnit med några andra saker men vi går efter denna. Samma som jag skrev på lördan.

  1. Kolla cyckeln ute i garaget.
  2. Städa klart mitt rum.
  3. Dammsuga över och undervåningen.
  4. Byta sänglakan.
  5. Laga mat (kycklingen chilada)
  6. PLUGGA
  7. Skriva mat receptet här på bloggen.
  8. Tvätta! + hänga då.
  9. Ta kort på shoppingen och blogga om det.
  10. Visa klänningen jag sytt FÖRE/EFTER bilder.
  11. Försöka göra eller börja på en ny header.
  12. Vattna blommorna på över och undervåningen.
  13. Rensa data skrivbordet.

1. Jag var ut vid 12 tiden och kollade cyckeln tog ut den från garaget då det ine fanns någon luft i däcken och dumt och stå inne i garaget när det var toppen väder ute, så stog mitt på gården och fyllde på med luft, får ju säga att jag var riktigt duktig.

2. Japp jag har faktiskt städat klart mitt rum och dammsugit.

3. Har dammsugit övervåningen, nedervåningen tar jag idag (efter att jag har sovit), så det hinns det också innan mamma kommer hem imorgon.

4. Ja det har ajg faktiskt och hunnit med, eller ja jag håller på men bara kuddarna kvar sen har jag gjort det också, så ja innan jag lägger mig har jag ju gjort det.

5. Japp självklart har jag lagat mat, och gott blev det också!

6. Hmm, lite värre på den fronten, ska försöka hinna med det idag (efter att jag har sovit) det jag ska plugga är Historia har ett arbete som ska vara inlämnat på torsdag, eller va det nästa vecka? Hmm får ta reda på det. Japp det var som jag trodde det ska vara inlämnat vecka 20, alltså nästa vecka. Jag skriver förresten om Korea-kriget.

7. Japp japp, det har jag gjort, mycket bilder blev det. Haha, men jag hoppas det är bra. Jag tycker ni ska testa det för det är ritkgit gott!

8. Jag har tvättat två maskiner en med svart och en med blått och hängt båda. Plus att jag tagit ner kläderna som redan hängde där, var tvungen då jag inte fick plats med det jag hade tvättat.

9. Ja, det har jag också gjort, och om ni vill se vad jag har shoppat så är det bara att skrolla ner lite så kommer det inlägget.

10. Det har jag gjort.

11. Nej det har jag inte gjort, så jobbigt för måste starta andra datorn och den är så fruktansvärt seg, så skjuter lite på det dära med en ny header, har inte heller några bra ideér än.

12. Likadant här har vattnat på övervåningen men inte på nedervåningen men det hinner jag idag (efter att jag har sovit), får gå upp runt 8-9 tiden imorgon så jag hinner allt.

13. Nja, lite granna iallfall.



Sådär ja, jag tycker iallafall att jag har vart duktig för jag har ju typ hunnit med allting. Så ja guldstjärna till mig, är väll lite småfix som ska fixas idag (söndag) men som sagt först ska jag sova, jag ska föröska att gå upp runt 8-9 imorgon jag skriver ett litet inlägg då!


Kommentarer på detta inlägg
Postat av: Hayley

haha inget ska slösas vettu ;) LOL

2010-05-16 @ 02:02:51
URL: http://hayleys.blogg.se/
Postat av: matilda | besök gärna min smyckesaffär www.bambee.se

sv;nej vi får inte ha dem kortare än till knäna, en regel, men det är dåligt tycker jag för i alla fall jag vill ha lite ovanför knäna o det kommer jag nog att göra, man kommer in på balen ändå ;)

Kul!

2010-05-16 @ 09:04:51
URL: http://typtilda.blogg.se/

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0