Tummen upp, tummen ner

2010-05-26 @ 21:29:44

- Att jag bara har en lektion imorgon, dock är den mellan 12:55-14:35. Men ska föröska få åka med 14-tåget.
- Att jag tar studenten om 16 dagar.
- Att jag snart får börja med mitt körkort
- Att det är lite klarare med vad jag ska göra till hösten.


- Historia provet på fredag, jag fattar ju ingenting! handlar om kalla kriget början och slutet.
- Nationella provet i svenska B på fredag, muntligt. Då man ska hålla ett tal, JAG HATAR DET. Jag har inte börjat skrivt nått, jag vet inte vad jag ska prata om så ja?
- Att mitt rum blir så stökigt men jag förstår inte hur..
- Att jag missade bussen imorse!

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0