Presenter

2010-05-07 @ 22:57:26
Hejsan!
Jag tänkte nu visa er vad jag har fått i födelsedagspresent, jag fyllde ju år i onsdags (5 maj) men har inte hunnit lägga in bilder på presenterna, men nu kommer dem upp iallafall.


Kamera-stativ till systemkameran (från mamma)


Choklad-kaka Polka + 2 trisslotter (från Anna&Ted)
jag vann 10:- på båda lotterna, så alltså 20:-


200:- (från Lisbeth)


300:- (från mostrar&kusiner)


300:- (från mormor)


Hårtork (från mamma)


Blommor (från Lisbeth)


Blommor (från mostrar&kusiner)


Jätte söta blommor (från K&M)


Chokladbit (från M, min lärare)
men den kan ha vart från att jag redovisade också ^^

Kommentarer på detta inlägg
Postat av: Sweet Life Style

har likadant stativ :)

2010-05-08 @ 00:23:42
URL: http://sweetlifestyle.se
Postat av: Viktoria

M som i Magda? :)

2010-05-08 @ 01:12:35
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0