Planering inför vecka 18

2010-05-02 @ 22:49:58
Måndag: Skola som vanligt, har även utvecklingssamtal idag, vid 11-tiden. Men åker in på morgonen så jag kan plugga lite. Har ju nämligen prov i rättskunskap imorgon, den lektionen börjar 13:15 sen får vi se när jag åker hem. Pernilla och Emelie blir också med hem till mig, då vi ska partaja ^^ Men är ju studentfest på kvällen, på Bistro som vi ska på. Så kvällen spenderas i Linde!
Tisdag: Kommer vara riktigt trött!! Men iallafall skola hela dagen. Får se när man åker hem tror inte vi har sista lektionen, så kanske blir 3-tåget hem!
Onsdag: JAG FYLLER 19 ÅR!! Skola hela dagen, först ska vi va på en skola och hålla i aktiviterer för årskurs 4. Hela förmiddagen, sen på eftermiddagen mellan 12- ca 16 så ska vi redovisa våra projektarbeten. Sedan hem för att fira min födelsedag!
Torsdag: Skolan, som vanligt.
Fredag: Skola, som vanligt!
Lördag: Jag åker upp till Anna.
Söndag: Är hos Anna.

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0