Örebro

2010-05-30 @ 21:59:19
Hejsan!
Jag och mamma har vart i Örebro hela dagen vi åkte hemifrån runt halv 11 tiden idag, och kom hem vid 19-tiden! har blivit en heldel shopping för min del, alltid kul att shoppa men för en det inte är så kul för är herr plånbok som får ta lite stryk. Idag blev han bränd på ca 1000:- menmen...
Har iallafall haft en trevlig dag tillsammans med mamma, och på tal om mamma så är det ju faktiskt Morsdag idag!

♥♥ Så grattis på morsdag Mamma! ♥♥

Kommentarer på detta inlägg
Postat av: matilda | besök gärna min smyckesaffär www.bambee.se

sv; kul! ;D

okej, min mamma är med och hjälper mig ibland.

kraam!

2010-05-30 @ 22:12:00
URL: http://typtilda.blogg.se/

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0