NP

2010-05-27 @ 19:25:15
JAG HATAR NATIONELLA PROV
imorgon ska jag ha ett i svenska, muntligt. Man ska skriva ett tal och helst stå och prata i 5 minuter?
jag hatar det, jag kan verkligen inte sånt.

Så ja vi får se hur det går imorgon, min magkänsla säger att det inte går så bra, men jag så gärna att det ska göra det. Menmen, återgå till att föröska komma på vad man kan skriva om?

Har ju inte ens börjat vet inte vad jag ska skriva om.. Känner att det är ganska så kört! :(
Puss

Kommentarer på detta inlägg
Postat av: Viktoria

Svar: Den var ljuvlig <3

Såg den på internet online,med sugig kvalité men men det funkade :)

<3

Fast vill verkligen se den på bio..Så kanske ska vi dra på bio något? Vill se sex and the city också men ingen som vill med mig :( <3

2010-05-27 @ 23:04:13
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0