Skåne/Danmark/Tyskland/Småland - In the car!

2010-05-22 @ 14:36:00
Hej!
Nu har jag vart på skolan på intervju, men det var dock inte så som jag hade förväntat mig så det var lite tråkigt menmen! Berättar mer om skolan senare..

Nu är vi iallafall på väg till Danmark, eller först en sväng förbi Turning Torso. Då blir det att ta lite kort!
Efter den lilla foto-stanningen, så blir det att åka ner till Danmark..
Men nu ska jag stänga ner för vi är snart framme, så Hej Då Sverige och Hej Danmark/Tyskland då jag inte kommer ha tillgång till internet där nere så ja detta blir det sista inlägget (kanske blir ett litet sms-inlägg innan vi åker över bron) men ja bilder det kommer iallafall tas, så dem visar jag senare.
PUSS OCH KRAM, och på återseende imorgon eftermiddag ungefär...
Trackback
RSS 2.0