Godmorgon!

2010-05-07 @ 11:31:12

Hej och godmorgon gick upp för ett tag sedan!
Så himmla skönt att sova ut, som sagt så är jag ju ledig idag, riktigt skönt. Så idag blir det att slappa eller ja kanske inte riktigt för jag ska:

  • Städa mitt rum + dammsuga
  • Dammsuga hela övervåningen
  • Blogga
    - Mina presenter
    - Outfit´s i veckan som jag inte har orkat lagt upp
    - Dagen igår
  • Plugga lite
  • Packa till Anna
  • Plocka ur diskmaskinen och plocka i
  • Hämta posten

Så ja jag har lite att göra, men först blir det att käka lite frukost!
PUSS


Kommentarer på detta inlägg
Postat av: bella

ojoj, det var ingen liten lista! lycka till. :)

2010-05-07 @ 21:57:14
URL: http://modellbelle.blogg.se/

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0