de senaste dagarna

2010-05-04 @ 20:50:57
Hej!
Har verkligen inte hunnit uppdaterat, haft fullt upp! Eller ja jag har ju uppdaterat från mobilen, så lite uppdate har det ju blivit!

I måndags va det skola, hade en lektion men åkte in tidigt då jag hade utv-samtal vid halv 11 tiden! Vid 13:15 så hade vi lektion rättskunskap med prov som tog max 20 minuter, då det var kryss så vi fick sätta ett F eller R haha lite roligt, sedan någon skriv fråga ^^ Men men iallafall...
Vi åkte med 2 tåget hem och gick hemmåt till mig, började fixa oss åt tacos. Och fixade mera, och drack lite cider! Sedan skulle vi ha åkt vid 21:15, men ja vi är lite sega ^^ Så tror vi kom iväg vid 21:40 och då var vi inte klara med naglarna så blev att måla dem i bilen haha ^^, Kom till Linde iallafall, träffade några klasskompisar sedan in på Bistro. Vi hade en trevlig med, prat och dans! Åkte hem vid 01:00, kom hem vid 02:00 och efter att ha bytt om, tvättat bort sminket och så så hade klockan hunnit bli halv 3, och jag skulle upp halv 7 på morgonen, så 4 timmar sömn.. Haha så gissa om jag var trött imorse? ;)

Så man har vart lite seg i skolan idag!
menmen, hade det roligt iallafall, måste ju också säga att det är första gången som 18-åring som jag är ute på krogen.. Och jag fyller 19 år imorgon, haha så ja jag hann ju medans jag var 18, det är ju nästan ett måste, så ja nu har jag det gjort!

kanske ska berätta lite att ja det var ju som sagt Studentfest igår, med temat: Maskerad, jag, pernilla och emelie var vampyrer! ;)




Kommentarer på detta inlägg
Postat av: bella

ååh maskerad! fan vad kul att dressa ut sig som vampyrer.

2010-05-04 @ 21:34:56
URL: http://modellbelle.blogg.se/
Postat av: p-nilla

Ja men då kanske tisdag passar, jag ska höra med M och L så att jag kan få låna en nycker, då behöver vi inte vänta på att de ska komma hem från jobbet, vilken tid slutar du på tisdag? Grattis!!!

2010-05-05 @ 07:19:38
URL: http://haxansurtantens.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Lät som en kul kväll.Fattar inte hur man orkade när man gick i skolan och gå upp med så lite sömn efter sig^^

2010-05-08 @ 01:19:56
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0