23.11 - nu sova!

2010-05-02 @ 23:19:58

Hej det tog ju sko tid med naglarna men nu ligger jag iallafall i sängen och ska sova. Tråkigt att man ska upp om ca 6 timmar. Men men det ska nog gå bra, men jag kommer inte få sova förens vid ca 02.00 natten till tisdag. Så gissa vem som kommer vara trött på tisdag? :( så ja, det är bäst att sova imorgon. På schemat imorgon står det skola och krogen. Måste bara tillägga att det är första gången jag går på krogen sen jag fyllde 18, som jag gjorde för snart ett år sedan då jag fyller 19 år på onsdag! Men iallafall ha en bra måndag imorgon får se hur mycket jag uppdaterar imorgon. Annars så hörs vi på tisdag kväll.. :) kramar, och sov så gott :)


Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0