18 maj!

2010-05-18 @ 20:43:14
Hej
Jag åkte med bussen imorse hoppade av vid P, gick hem till henne eller jag hann knappt komma innanför dörren innan vi skulle åka ^^ Det var ju fritidsbyn idag för att ha aktiviterter för årskurs 4-6:an (tror jag det var?) Men iallafall, svängde förbi i V-hyttan och hämtade hennes pojke. Svängde förbi skolan med honom sedan åkte vi ut mot fritidsbyn. Sedan var vi där hela dagen, eller ja fram till typ halv 1-tiden. Sen var P så snäll så hon skjussade hem mig enda till Ställdalen. TACK ♥

Fick även veta att en som jag gick tillsammans med på dagis, lämnade oss inatt, för att läsa kolla HÄR på artikeln som ni kommer till.. ett minne med honom är när vi satt i en banvagn på dagis, och rammlade ur den, har faktiskt ett ärr i pannan efter det.. Skänker en tanke till hans familj, Vila I Frid!
Är så hemskt när sånt här händer, han var endast 19 år gammal!

Kommentarer på detta inlägg
Postat av: simone

Mooorning pinglan! Några sköner på g idag? Här ser man fram emot en klippning, bli av med lite kaluffs ;P

2010-05-19 @ 09:26:56
URL: http://fattybom.se
Postat av: Viktoria

Vila i frid Alex <3

2010-05-19 @ 12:51:43
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0