13.57 - väntar på tåget.

2010-05-28 @ 14:04:17

Hejsan står på perrongen och väntar på tåget som borde vara har om ca 15 minuter. Och det stod inget om försening i alla fall så vi håller tummarna på det. Funderar på om man ska sätta sig på trappen när man kommer hem :) känsla ta lite glass :) nej nu ska jag fortsätta att vänta det borde som sagt komma snart :) skriver mer på tåget. Förresten hoppas det funkar att blogga såhär brukar ju va lite problem, tänkte nu när jag har vart så duktig men det åter står och se när jag kommer hem :) puss


Kommentarer på detta inlägg
Postat av: PHOTOS BY NATALIA.

sv: JAG VEEEET !!! :D så jävla skönt :D

vad ska du göra ikväll sötnos? :D PUSSPUSS <33

2010-05-28 @ 18:07:06
URL: http://nataliasoder.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Svar: Minns inte länken men kan leta reda på den igen om du vill :)

2010-05-28 @ 18:16:10
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0