12.52 - jag hatar att vänta!

2010-05-28 @ 13:12:39

Hejsan sitter i skolan och väntar på att jag ska kunna gå till tåget, tåget går 14.12 så ja det är ju typ en timme kvar tills jag ska gå ner mot station. Så ja, vad ska man sysselsatta sig med? Är lv inte så kul att bara sitta har men ja det ser ut som att det blir så i alla fall. Men men skönt att komma hem tidigt i alla fall. Kommer hem vid 3 tiden. Men jag hoppas verkligen att inte det där taget är försenat som det var igår, då jag istället för att åka hem följde jag en kompis till örebro! Det var skönt det och roligt hade vi! Men just ja hade 2 prov idag, ett svensk nationella ja det gick väll sådär men men har testat att göra det i alla fall. Sen prov i historia kan ju säga att det gick ju verkligen inte bra! Men jag kommer i alla fall få g i betyget och det är jag verkligen nöjd med! Men nu ska jag fortsätta att fördriva tiden här i min ensamhet ^^ men i helgen ska mamma sy min balklänning. Den är ju faktiskt nästa lördag den 5 juni. Ska bli roligt :) men nej nu ska jag sluta skriva och vänta på att få gå till tåget och sen håll tummarna att det inte är försenat :) skriver mera senare. Puss


Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0