Uppe med tuppen..

2010-03-07 @ 09:15:39

...nästan iallafall, vid 8 gick jag upp idag efter att mamma hade väckt mig, då det idag var dags för Vasaloppet. Så det blev lite hotellinspirerad frukost med, stektpotatis, prinskorv, äggröra, bacon lite apelsin, melonoch bröd såklart. Mums var det, och det var mamma som stod för den frukosten!

Så ja alltså så sitter jag nu nere vid tv:en och kollar på Vasaloppet, men funderar på om jag ska gå upp och duscha. För dem är väll inte imål förrens om typ 4 timmar? Eller något sånt, men iallafall tror det blir en dusch innan jag fortsätter kolla.

Idag så måste jag plugga på provet som vi har i morgon i Rättskunskap, fattar typ ingenting. Så är rikgit glad om jag får G! Men nej tillbaka till tv:en. Skriver mera senare.
Puss


Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0