Planering inför vecka 12

2010-03-21 @ 22:23:03
Måndag: Skolan som vanligt, åker in på morgonen då vi måste jobba med projektarbetet + att vi ska göra en uppgift i rättskunskapen som ska vara klar idag ^^ Sedan har jag en lektion idag mellan 13:15-16:00, och det är ju förståss rättskunskap. Vet inte ritkigt när jag slutar så får se när jag åker hem. Förresten så får vi tillbaka provet, jag hoppas verkligen att jag fick G. Men tyvärr så tror jag inte det, menmen måste tänka positivt!
Tisdag: Lediga, pga att BF-lärarna är i gbg så vi har fått massa uppgifter. Så det blir att plugga på dem och lite sånt idag.
Onsdag: Pappa skulle ha fyllt 60 år idag ♥, jag älskar dig pappa!
Jag har en lektion mellan 8:40-11:20 efter den åker jag hem, så blir att åka hem med 12:17-tåget, äta mat hos mormor, sedan upp till kyrkogården sedan vidare hem till oss och fika.
Torsdag: Vanliga lektioner på morgonen, sen så mellan typ 12-14 så ska vi kolla på Septem, någon föreställning som esteterna har satt upp då de har sin tema-vecka. Ska bli riktigt kul att kolla på. Så blir antingen 14-tåget eller 15-tåget hem. Det visar sig.
Fredag: Skola, dock blir det bara typ halv-dag för mig. Eller åker nog hem med 14-tåget. Då jag ska med mamma´s jobb och bowla! :D Kommer bli riktigt kul!!
Lördag: Ta det lungt.
Söndag: Plugga lite.

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0