Planering inför vecka 11

2010-03-14 @ 22:21:42
Måndag: Ledig egentligen, med detta projektarbete (som jag just nu hatar väldigt mycket) som ska vara klart till sista mars, och som vi inte är klara med! Så det blir att åka in till skolan, och jobba med det några timmar. Så jag får se när jag kommer hem antingen 12-tåget (det hoppas jag på) eller så blir det 2-tåget (går väll bra det med, menmen) Så alltså ska jag åka in på morgonen med bussen, så blir det att medans P har lektion och E är hemma så går jag ner till min moster och hälsar på, mellan 9-10-tiden.
Tisdag: Lediga eller inte? jag har inte en aning, vissa säger att vi är lediga andra säger att vi inte är det.. jag är förvirrad.
Onsdag: Vanlig skoldag, åker med 15-tåget hem.
Torsdag: Vanlig skoldag, åker med 15-tåget hem igen.
Fredag: Skolan, lång dag går till halv 4.. Så ja det blir väll 16-bussen hem. Om vi inte slutar tidigare.
Lördag: Ta det lungt/plugga
Söndag: Ta det lungt/plugga

Kommentarer på detta inlägg
Postat av: PHOTOS BY NATALIA.

sv: heh okeej :D inte mycket,tare lugnt bara hihi :D

PUSSPUSS

2010-03-15 @ 12:36:05
URL: http://nataliasoder.blogg.se/
Postat av: sara

vad har du för projketarbete? :)



sv: åh vad fuskigt, vill också ha min studentmössa :( jag gör inte så mycket, sitter hemma och är sjuk :( tänkte på en sak, har du körkort? :D hihi<3

2010-03-15 @ 14:55:08
URL: http://sauramalmborg.blogg.se/

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0