Planering för vecka 9

2010-03-01 @ 21:25:16
Måndag: Skola, dagen startades med information sedan blev det lite fika med muffins, kakor och saft. Och vid kvart i 10, tror jag så drog vi igång med filmgruppen, med planering och massa sånt. Tog kort, slutade sedan 12:30 Så blev 13:20 bussen hem följde med Pernilla en sväng hem, sedan hämtade mamma mig, lämnade in bilen, och mormor hämtade oss. Mormor bjöd på mat sedan hem igen och skotta snö! Och nu sitter jag här och ska snart sova.
Tisdag: Skola, börjar klockan 9 och slutar någongång. Min mobil kommer nog idag också, så blir att lära sig den.
Onsdag: Skola.
Torsdag: Skola, sista dagen på kulturveckan, på em så blir det redovisningar och sådant!
Fredag: Avslut på kulturveckan med en frilufsdag. Blir Strike i Örebro och spela bowling.
Lördag: Vet inte vad som händer.
Söndag: Vet inte vad som händer.

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0