Onsdag!

2010-03-03 @ 20:41:55
Halloj!

Idag var det skolan, åkte med vanliga bussen imorse.
Hade obligatorisk träff med lärarna vid 9-tiden, med lite information om morgondagen (då redovisningar och sånt är) och lite info om fredag (då det är frilufsdag bowling/gustavsvik) var väll klara vid halv 10, då blev det att sätta sig i F5 och kolla på gamla BF filmer då vi var tvugna att vänta på Pernilla. Sedan vid 11-tiden åkte vi till station och spelade in en scen som ska vara med i filmen. Haha, och herregud va folket tittade på oss, dem som skulle med tåget ;)

Tillbaka till skolan, eller stannade till vid 37:an för att äta lite lunch. Sen tillbaka till skolan och vänta på pojkarna så vi kunde fortsätta filma, filmade de sista scenerna och vid 14:00 slutade vi för dagen, så det blev att tillsammans med Pernilla att åka med 14:13 tåget hem. Inte försenat, helt otroligt! Sen fick jag sällskap hem av V, så vi tog en extra sväng och pratade lite, länge sen jag såg henne. Så det var trevligt.

Var hemma själv då mamma jobbade, men senare så kom Mormor och P, på besök P hämtade skidor sen när mamma kom hem så blev det fika. Och förresten så fick jag min mobil idag (info om den kommer i ett senare inlägg)

Men ja jag ska fortsätta att lägga in nummer i mobilen, sedan blir det att kolla på tv!
Imorgon har jag sovmorgon, ska inte åka förrens med 11-tåget. NICE!!

PUSS

Kommentarer på detta inlägg
Postat av: Viktoria

Mysigt med promenad :)

Det lär vi göra oftare :)

2010-03-04 @ 11:35:32
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0