Ny mobil!

2010-03-03 @ 22:27:00


Hejsan
jag tänkte visa er min nya mobil, beställde den i söndags (28 februari) och fick den idag.
Det var nämligen såhär att min andra slutade fungera eller knapparna, eller siffrorna fungerar men inte lur-knapparna och inte touchen (stavning?) så ja det blev att jag beställde en ny, och det fick bli en Samsung S5230.

"Denna mobiltelefon från Samsung är utrustad med en stor 3,0" TFT-touchscreen, som gör det smidigt att navigera runt bland telefonens alla funktioner. Den är även utrustad med 3,2 megapixel kamera som hjälper dig fånga de bästa ögonblicken i otrolig bildkvalitet.
Telefonen har många praktiska funktioner som bland annat mail, kalender och mycket mer. Den långa batteritiden är på 800 timmars standby eller 10 timmars samtalstid."
-
http://www.elgiganten.se


Är faktiskt riktigt nöjd med den, iallafall än så länge.
Men ska nog inte vara någon fara. Men jag hoppas den håller ett tag nu iallfall!



Trackback
RSS 2.0