Måndag!

2010-03-08 @ 21:58:00

Hola.
Skolan idag då, hade obligatoriskt projektarbete imorse, då vi gick igenom lite saker. Sedan blev det för mig och Pernilla (Emelie var inte där) att jobba lite med vårat projektarbete, gick faktiskt riktigt bra. var även en sväng till bibblan efter att vi hade vart både till idrotten, F-huset och lite så. Där det var jobbsök, så man fick hjälp med att skriva ett CV, så vi fick lite papper hon så berättade hon lite grann! Så vi har ju vart riktigt effiktiva idag.

Vi tänkte även gå ner på stan och käka på Bella´s men vi valde istället det billigare alternativet så kallas skolmat, överkokta makaroner? Nja inte så gott, men det var gratis, sen tänkte vi ta en smörgås när vi gick ut, haha men det glömde vi, sen vart det stan iallafall för att P skulle ta ut pengar, så bestämde vi att när vi gick förbi matsalen när vi kom tillbaka så skulle vi gå in och ta en smörgås, haha men vi går förbi igen och glömmer det, haha så blev ju aldrig någon macka :( menmen ^^

Och vid 12-tiden så satte vi oss i c-huset och väntade på att lektionen skulle börja 13:15, och efter ett tag så kom även Emelie, och efter att ha suttit och pratat och så så kom även läraren ca 5 minuter försent. Men, efter ett tag så kom vi igång med lektion och först vart det att vi skulle börja med något grupparbete. :/
Och sedan efter det så blev det provet, som vi var där för! fick sluta när vi var klara.
tillbaka till provet, med var svårt. Iallafall vissa frågor och andra frågor var lättare, men så är det väll jämt?
jag hoppas verkligen att jag fick G iallafall (jag återkommer om hur det gick)
Slutade iallafall runt 13:50, så alltså så blev det att vi åkte med 14-tåget eller ja det går 14:13 men idag var det försenat till 13:22. Men ja skänt att komma hem tidigare!

Tog lite bilder på väg hem från tåget också som jag tänkte visa er.
För det har vart underbart väder idag, och även lite vårkänslor:












Lite bilder från idag, och kolla man ser asfalten!!! :D
det måste ju vara lite vårtecken tycker man, eller hur?
Puss


Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0