Ledig, men skola ändå!

2010-03-15 @ 18:20:16
Hejsan!
Gick upp i vanlig tid imorse alltså vid ungefär halv 7. På min lediga dag, vill bara tillägga det.
men ja, nu till varför jag gick upp så tidigt, det var för att det vara skola iallfall för min del på min lediga dag, då vi skulle (läs; var tvugna) för att vi ligger lite efter, blir så när man säger flera månader att vi har hur mycket tid som helst vi tar det lite lungt, men helt plötsligt är det mars!! :O

Men iallafall, så jag åkte med 7-bussen, och kom till skolan runt 08:15 gick till A-huset där P var, pratade lite med henne innan hon gick på lektion sedan skrev jag lite loggbok. Och skricade sedan ett sms till min moster, som jag sedan gick och hälsade på ^^
Så där satt jag i ca 1 timme, till 10-tiden. För att sen sms:ad både E&P att P hade slutat och att E hade kommit till skolan ^^, Så blev cafeteian en sväng, sedan M för att fråga angående imorgon och ja vi var inte lediga! :( Sedan började vi jobba med projektarbetet, mellan ca 10-12 gick och åt i matsalen sen upp till F igen för att ha möte med våran handledare i ca 10-15 minuter sedan till bibblan igen och fortsätta jobba med projektarbetet mellan typ 12-15 och sedan skjussade E, mig och P ner till station där vi sedan åkte med 15:03 tåget. Gick av i Kopparberg skjussade hem P och mamma och jag åkte sedan till Lådan och handlade, hem och gjorde mat, åt och ja nu sitter jag här där jag egentligen inte ska sitta, eller jo sitta här ska jag men inte denna sida (blogg.se) utan jag måste plugga, men en liten pause måste man väll få ha? Återkommer senare nu blir det mera plugg!
PUSS

Kommentarer på detta inlägg
Postat av: sara

sv: okej, låter faktsikt spännande :D aem , haha jag går bara i ettan så jag har inget projektarbete (a) så jag har heller inget körkort hihi. vad har du för planer i sommar då?:D<3

2010-03-15 @ 19:32:32
URL: http://sauramalmborg.blogg.se/

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0