Hej :)

2010-03-21 @ 00:41:10
Dålig uppdate idag, men nu kommer ett litet inlägg om dagen!

jag hoppas ni har vart ute och njutit av det härliga vädret som har vart? det har jag imorse så ringde K&M och frågade om vi ville komma ner och grill hamburgare på deras balkong. Självklart ville vi det, så vi väntade på mormor som var på väg hem till oss, så följde hon också med ner. Sedan åt vi hamburgare och efter det blev det fika! Riktigt trevligt.. och bilder togs självklart ^^


utsikten från balkongen


riktigt härligt väder


grillen :)


hamburgarna ligger på grillen


hamburgare, mumsigt var det

efter lunchen och fikat på balkongen så åkte jag och mamma hem och bytte om, för att sedan åka till Lindesberg, hämta mormor i kopparberg sedan åkte vi, då två av mina kusiner fyllde år för ca 2 veckor sedan, så blev födelsedagsfika.


på väg till Linde


Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0