Godnatt

2010-03-30 @ 22:06:35

Nej nu ska jag sova, lägga mig i sängen och läsa en liten stund! har ju precis börjat i tredje boken i twilight-serien. Imorgon är det skolan som gäller slutar halv 3 så jag åker med tåget hem. Mamma kommer och hämtar mig i Kopparberg när tåget kommer sedan åker vi upp till Ludvika för att besöka mattias trafikskola för att beställa intensivkurs. KÖRKORTET HÄR KOMMER JAG! Blir antagligen lite besök på andra affärer också, och sedan käka på donken! Härligt, så nej nu sova så man orkar upp imorgon. Puss


en bild från idag, våren börjar närma sig


Kommentarer på detta inlägg
Postat av: K L A R A

haft en bra dag?

KRAM

2010-03-30 @ 22:08:37
URL: http://klaradaun.blogg.se/
Postat av: johanna

sv: okej, vad synd. men är det barnskötare som du vill jobba som? låter kul! jodå, jag har haft en okej tisdag, lite småsjuk. ha en bra dag/kväll och lycka till med körkortet och allt! kram

2010-03-30 @ 22:17:00
URL: http://johannakml.blogg.se/

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0