Fredag och Lördag

2010-03-06 @ 22:41:15

Hejsan har inte hunnit uppdaterat. Så tänkte uppdatera er lite nu om vad jag gjort senaste två dagarna!
vi börjar väll med fredag, haha smartast så kankse? ;)

FREDAG
Gick upp i vanlig tid det vill säga runt halv 7, och vid 7 så gick jag till bussen ute vid vägen. Sov på bussen, eller ja vilade. Var i Linde vid 8:15 sen gick vi direkt upp till F7 där vi skulle sammlas klockan 9. Satt vid datorn och lite så sedan vid 9 tiden kom S och M in, så det blev att läsa i var7de lite information. Efter det vart vi indelade i grupper sen bar det ut på en promenad med tipspromenad. Var faktiskt ganska kul :), Sen tillbaka till skolan för lite prisutdelning, vann faktiskt en klubba (Y) Sedan blev det mat (det bjöds på sallad, bröd och festis) men vi skulle äta i Örebro så blev bara att vi tog en festis. Sen så vid 11-tiden så gick vi mot station för att åka med 11:15 bussen mot Örebro. Blev att käka på donken, och sedan vidare mot Strike för att spela bowling. Det var jag, Pernilla och Johanna som spelade på samma bana. Var riktigt kul faktiskt! Vid halv 3 så slutade vi så då åkte vi med bussen hem, blev att springa så vi skulle hinna med, men vi han ju så! :D

Mamma hämtade mig iallfall i Kopparberg vid halv 5. Så kom hem vid 5 tiden ungefär. Åkte ner till K&M och hälsade på och fikade, sedan åkte vi hem igen och lagade lite mat. Sedan blev det att kolla på Let´s dance. Och sängen sedan, för var ritkgit trött.

LÖRDAG (idag)
Gick upp vid 10-tiden. Åt frukost och så, sedan bestämmde mamma och jag att vi skulle bli med till Kupolen tillsammans med Mormor och P. Så vid 11-tiden kom dem och hämtade oss så åkte vi till Borlänge men fick vända och ta en annan väg då det hade blrivit en olycka längre fram.

Men vi kom iallafall fram till Kupolen tillslut. Blev att gå runt lite handla lite, sedan blev det att äta mat, och lite mera shopping (kommer bilder i ett inlägg på vad jag köpte) Sedan åkte vi hem till oss och fikade. Och för en stund sen så kollade jag och mamma på Melodifestivalen, och just nu sitter jag här! :D


Kommentarer på detta inlägg
Postat av: rebecca

Mysig helg du verkar ha haft hittills :)



svar: Haha! Ja men jag har ju läst ännu mer :P Nä men jag tror det hade vart kul att läsa upp spanskan igen faktiskt :)

Har du haft ett bra lov nu då?

Kramar :)

2010-03-06 @ 23:21:42
URL: http://beccsbox.blogg.se/

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0