Emma ♥ fredagar

2010-03-19 @ 23:21:06

Hej
Åkte med vanliga bussen alltså vid 7 imorse, hann tillochmed ta en liten bild på busshållsplatsen ^^


här står jag varje morgon i princip

Men aja, efter en stund så kom även bussen och jag sätte mig på de sätena som jag brukar sitta på tog upp Kirre boken och började läsa, så nu har jag faktiskt typ bara ett kapitel kvar, skönt. Sen blir det att svara på massa frågon om boken, men det ska g: bra ska ni se.
Kom iallafall fram till skolan runt 08:15 så då gick vi till A- där jag satte mig och väntade på E, då P skulle iväg. Sedan gick vi tillsammans till C-huset där vi hade svenska. Blev prat om NP, som skrer i april/maj, i dont like it.
Efter den lektionen så hade vi religion kollade blandannat på en film och bestämde när vi skulle ha hinduism provet.

LUNCH, vi åt i matsalen idag också. Eller ja det var spenatsoppa och ägg?! konstig blandning, JA! haha. Men vi tog oss en varsin mjuk smörgås! fick ju lite i magen iallfall :)

Historia, satt och skulle göra ett arbete. Men vart att jag och P kollade lite student klänningar ^^ haha men vi skyller på att det är fredag och att vi var trötta :D, men iallafall gick typ 30-40 minuter tidigare (eller vi frågade läraren om vi fick, och det fick vi) Så vi gick till ICA för P skulle handla lite saker. Efter det så gick vi upp till F5 för att ha våran sista lektion Hälsopedagogik, lite flamsiga var vi, men igen fredag eftermiddag ^^ men gick igenom en uppgift sedan fick vi uten uppgift slutade runt 14:45 så jag och P åkte hem med 15:03 tåget. Mamma ämtade mig i Kopparberg, så åkte vi till ICA och sedan en sväng till Lådan. Och sedan hem för att laga mat. Och på kväller så kollade vi på så "ska det låta"/"let´s dance", just nu sitter jag här ska lägga upp lite bilder från veckan. för att sedan sova, eller kanske skulle läsa lite förresten? Får se vad klockan blir! :)
hoppas ni har haft en bra fredag?
Puss


Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0