Åhh :@

2010-03-25 @ 08:20:15
Tror ni inte att jag har lyckats försova mig, blir så trött.. Vaknade typ 10 minuter efter att bussen hade gått, jag orkar verkligen inte detta!
Aja nu blir det att åka med 9-tåget istället, och på det missar jag första lektionen och det är ju inte så himmla bra, men tyvärr kan jag inte göra något åt saken. Kan ju säga att det är ju guld värt att det går tåg från ställdalen, annars hade jag missat hela denna dag! Och det hade vart ännu sämre, nu hinner jag iallafall med en lektion (som jag tror vi har?) och sen att kolla på SEPTEM, typ höjdpunkten idag. Det är esteterna som har satt ihop en pjäs eller vad man ska säga, ska bli jätte kul! :D
Det ser vi fram emot, men nej fixa iordning mig sedan dra till tåget! Ses när jag kommer hem, åker nog med 15:03 tåget så hemma runt 16-tiden!
Puss, och ha en bra dag! kan ju hoppas eran startade lite bättre än vad min gjorde ;)

Kommentarer på detta inlägg
Postat av: LINDA

hihi okej tack :) allt bra idag?

2010-03-25 @ 11:41:16
URL: http://linduusen.blogg.se/
Postat av: PHOTOS BY NATALIA.

sv: Hihi :)

HAAHHA jag såg på FB idag, stackare :D sötnos : ) hoppas det gick bra i skolan iaf :D

PUSSPUSS

2010-03-25 @ 11:55:54
URL: http://nataliasoder.blogg.se/
Postat av: johanna

SV: vart vill jag ha vad? förlåt, men jag hänger inte riktigt med. kram

2010-03-25 @ 18:15:44
URL: http://johannakml.blogg.se/

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0