19:00

2010-03-25 @ 19:00:25
Hejsan!
Som jag skrev i inlägget nedan, så försova jag mig ju imorse. Men vet inte riktigt vad jag mer skrev, eller jo att jag skulle missa hela första lektionen, haha vet inte riktigt vad jag tänkte med just då, för det gjorde jag inte hann vara med i typ 40 minuter.. Efter det var det lunch men var någon äcklig mat, haha. Så ja det blev bara en macka och ett glas äppeljuice.
Efter det hade vi ungefär en halvtimmes lektion där vi disskuterade en uppgift som vi hade fått förra veckan. Sedan lämnades den in och det var vid halv dags att kolla på SEPTEM. Kan ju bara säga en sak, den var grym. Jäklar va bra dem var, och sjunga är ju verkligen något dem kan. Riktigt duktiga och jätte roligt att kolla på! :D Tog 15-tåget hem så mamma hämtade mig i Kopparberg.

Just nu sitter jag här kollar lite bloggar, pratar med lite folk på msn. Men vid 20:00 haha om en timme så ska jag kolla på sveriges värsta bilförare. Efter det ska jag kolla på bella&tyra show. Sedan blir det sängen.

Imorgon blir det också en kort dag i skolan, för vid 2 så åker jag hem.
Sen blir det att tagga för bowling, ska bli himmla roligt!! :D


Kommentarer på detta inlägg
Postat av: Anonym

SV: haha, jaha! jag har faktiskt inte tänkt på det. men omjag skulle tatuera mej så skulle jag antagligen ha det på sidan av bröstkorgen eller på handleden. haha. eller har du nått tips?

2010-03-25 @ 19:12:07
URL: http://johannakml.blogg.se/

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0