Välkommen...

2010-06-16 @ 18:37:15

...till vuxen världen!

Där man jobbar, går upp tidigt för att få pengar!
Kan ju säga såhär jösses va skönt med bara två dagar kvar till helg, åhh kämpa nu Emma, två dagar klarar du. Dock lite jobbigare när man börjar bli sjuk, hostar och har ont i halsen/öronen! Men ingeting stoppar mig, jag vill ha pengar, och ja för att få pengar måste man jobba. Men mer en halva veckan har ju gått nu.

Ska bli så himmla skönt med helg, längtar som sjutton ska ni veta! Sen på söndag så kommer Anna ner med tåget sedan tar vi min bil upp till Ludvika där jag ska spendera veckan eller ja mamma hämtar mig på torsdag kväll någongång. Då det är midsommar, det blir att fälja med till Nitten, men det blir trevligt (en massa kort ska tas) förresten jag och mamma åker till Nitten i morgon också för att lämna lite stolar/bord och det är jag som kör upp. Då jag på måndag nästa vecka börjar med körkortet! Därför jag ska bo hos syster, för tar endast typ 7 minuter från henne till Körskolan, det passar perfekt! Och på tal om körkortet ska jag göra ett webbtest ^^
Skriver kanske mera senare, Puss


Kommentarer på detta inlägg
Postat av: Susanna

Va, ska ni inte till bruksgården på midsommarafton? Vi ska ju dansa kring stången med dig!! Ta med Anna och Ted också :)



Förresten, många bra filmer du har köpt, hotel Rwanda är helt sjukt bra... Man känner sig väl inte direkt glad efteråt, den är rätt seriös, men riktigt riktigt riktigt bra.



Kram



och du.. när man börjar på universitetet behöver man inte vara vuxen längre... få lektioner så man kan planera in jobbdelen 12-20... :)

2010-06-16 @ 20:48:30

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0