Planering för vecka 23

2010-06-07 @ 13:54:42

Måndag: Idag skulle det vara klassens dag och vi skulle vara hemma hos en i klassen där vi skulle grilla och sånt, men tyvärr så svek vädret oss så vi sket i det, så ja jag har vart hemma idag!
Tisdag: Klockan 9:00 ska vi vara i F7 för att förbereda karnevalen. Får så när man slutar kanske hinner åka med 12 tåget? Annars så blir det 14-tåget hem istället.
Onsdag: Fotboll- eller brännbollsturnering + att det är talang jakt. Får se när dagen slutar..
Torsdag: 1:or och 2:or slutar idag. Förbereda för karnevalen som börjar klockan 13:00 sedan efter det så blir det att klä flaket så får se när man kommer hem!
Fredag: Dagen börjar med att jag ska gå upp vid typ 03:00-03:30 på morgonen jag kommer vara så sjukt trött!! Sedan blir det att åka med 05:00 bussen till Lindesberg, för att vara där vid 06:00 då är det dags för champagnefrukost sen efter det fotografering, träff med mentor, lättlunch i idrottshallen. Sen klockan 12:00 är det dags för utspring! 12:30 gemensam marsch mot hotellet för att rektorn ska hålla tal, sedan åka flaket och efter det hem och äta mat och sånt. På kvällen blir det troligtvis hotellet!
Lördag: Ta det lungt, sedan senare så blir det att åka till Linde för kalas 50 års fest, får se när man kommer hem..
Söndag: Njuta av en hel dag ledigt med absolut ingenting inplanerat!!


Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0