Planering för vecka 22

2010-06-01 @ 21:18:22
Måndag: Har redan vart, men kan ju berätta lite. Skola först trodde vi skulle få fika på rättskunskapen som förövrigt var min enda lektion för dagen, men ja det hade han ju glömt bort :/ så blev inge fika.. Det vi hade sett fram emot hela dagen!! Men vi (jag, p & e) tog 14:10 bussen och åkte in till Örebro en sväng för lite shopping och käka på Mc-donalds. Åkte hem med 17:47 tåget så var i Ställdalen vid 19-tiden. Hem och fixa klart det sista arebetet för dessa tre år!
Tisdag: Idag, skola ganska så vanliga lektioner hade min sista redovisning i Lindeskolan på hälsopeddan. Vi fick även veta lite betyg idag. Jag är ritkgit nöjd, ni ska få veta mina betyg när jag tagit studenten. Men måste bara säga att min lärare vi har i ett ämne tyckte att jag hade utvecklats jätte mycket på pedagogiskt ledarskap, vet ni egentligen hur kul det är att höra? Har alltid vart blyg men nu vågar jag faktiskt mera, och jag har bävat för denna kurs sen jag vissta att vi skulle ha den. Har vart mycket ledarövningar (ja kursen heter ju pedagogiskt ledarskap) och sedan sa hon att jag fick ett extra + på värderingsövningarna som vi redovisade för klassen två&två. Jag är överlycklig! Åkte med en smockfull buss hem, sms-bloggade från den ^^
Onsdag: Sovmorgon, så jag tar 11-tåget in till skolan! Lektion till kvart i 2 för då börjar det en föreläsning i Aulan, Benny Haag kommer till skolan det avslutar vårt tema på Lindeskolan (ett tema varje år, och det finns 3 st, så på den tiden man går där kommer man uppleva alla 3) Men iallafall detta år så var det LEVA - Lindeskolans Elever Väljer Alternativ. Så han kommer och föreläser. Så slutar runt 14:45, så blir antagligen 3-tåget om man hinner hem. Min syster fyller år idag också!
Torsdag: Lektioner på morgonen men slutar ca 12:45. Men ja jag åker med 14-tåget hem!
Fredag: Svenska på morgonen då ska vi fika. Sedan har vi historia på eftermiddagen då blir det att fika kankse lämna in böcker och lite sånt! Slutar ca 13:45 så ja det blir 14 tåget hem igen!
Lördag: Dagen med stort D (en av dem) i dag är det Lindeskolans Studentbal 2010 på Nora Stadshotell! Det kommer bli riktigt roligt! Och ska försöka ta lite bilder, som kommer ut här!
Söndag: Ta det lungt, sedan åka till Lindesberg för att gratta min syster som fyllde i onsdags. Annars tagga för sista veckan i skolan!!!!!!!

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0