Mer bilder från balen!

2010-06-07 @ 16:41:15
Lite bilder från Lindeskolans studentbal 2010



   
 
ALLA BILDER TILLHÖR MIG OCH FÖR INTE KOPIERAS

Bilder tagna av: Min mamma!


Måste berätta om kvällen också, på Nora Stadshotell.
Dagen började med att gå upp vid typ 10-tiden, duscha och sånt, sedan fick vi färga löshåret och sånt, börja fixa iordning håret som det skulle vara, sminka sig, och allt sånt..
Vid kvart i 4 åkte vi mot Kopparberg för att hämta mormor och vidare till Linde hem till Å, där vi (jag, M & E) skulle bli hämtade av N och hans pappa som körde. Dem kom och hämtade oss vid 17-tiden och då åkte vi mot Nora, sista biten åkte vi ner cabbat (stavning?) gött var det.. Kom fram men åkte några varv, tills vi tillslut klev vi av vid hotellet och där vart det och hälsa på folket och ta massa kort.

Sedan in på Hotellet gled runt lite :P Lite mingel sedan var det dags för mat vid 19-tiden satte oss vid bordet började äta förrätten, sedan kom huvudrätten och tillsist kom efterrätten in.
Efter det så blev det att gå runt lite, senare var det även ett live band där som spelade och det dansades!
Var en trevlig kväll, och alla var otroligt fina!
nu taggar vi för fredag för då är det vi som tar studenten

Kommentarer på detta inlägg
Postat av: Susanna

Emma, ni började äta förrätten!! Väl? ;)

Låter som en härlig kväll!

2010-06-07 @ 20:12:48

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0