Karneval (torsdag)

2010-06-13 @ 19:49:05

Tänkte berätta om karnevalen, studenten och det.
kan först säga att man kan kolla på http://www.lindenytt.se för att se enfilm där man kan se hela karnevalen, för nedan så kommer det bara bilder. För att komma till videon så finns en direkt länk --> HÄR <--

Jag börjar med torsdagen då det var dags för den årliga karnevalen att höllas, min klass var pirater! Så vi kom till skolan i vanlig tid, byggde en båt av en skrinda och fixade i ordning oss´+ att Magda bjöd på tårta och saft, gott var det!

Vid 12:30 gick vi ut och ställde upp oss där vi skulle vara sedan vid 13-tiden började tåget att röra sig nere på stan där man går igenom hela stan och tillbaka till skolan, där det blev prisutdelning sedan bort till Mejk för att klä (säger man så?).. Blev riktigt bra. Sen tillbaka till Mejk för att vänta på mamma, jag, E & P. som jag och P åkte med E åkte med sin pojke. Men iallafall när vi sitter utanför kommer det en som ska ta sin cykel sen kollar hon jätte mycket på mig, sen säger hon tillslut:
jaha ni var skitiga jag trodde du hade blåmärken. sen frågade hon oss som det var karnevalen och vi nickade instämmande haha, sen frågade hon lite om vilka som hade vunnit och sånt. Sen sa hon också att hon ville ju inte kolla så noga om det var blåmärken haha så hon såg väll inte ritkgit, men det var ju bara kol jag hade på mig ;)

Men nej en liten bild-bomb från karnevalen!
  
  
  
 


Vi slänger in karneval outfiten på samma inlägg! Kommer nedan:

lite smutsig, eller ja mycket smutsig, orkar inte skriva vart grejerna är ifrån menmen. Ja sen hade vi såklart också piratsaker som hatt, svärd, pistol och lite sånt, sen på vaderna skrev vi:

NU SLIPPER VI SKITEN
men ska också säga att jag saknar redan alla elever och alla lärare som man har haft under dessa tre år, ni är bäst. Men detär inget hel då utan, vi ses snart igen :) ♥


Kommentarer på detta inlägg
Postat av: V e v v e A n d e r s s o n ♥

sv; jag har varit hos min pojkvän hela helgen (:



allt bra idag? (;

2010-06-13 @ 19:52:29
URL: http://vevvz.blogg.se/

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0