Hej!

2010-06-23 @ 22:07:00
Förlåt för JÄTTE dålig uppdate men hinner inte på dagarna, då jag är vid körskolan typ hela dagarna! Men jag kommer hem imorgon igen.. Så ska förska uppdatera lite då om veckan som har gått iallafall!
Men nej nu ska jag vänta på Anna sen ska vi spela kort, sedan blir det sängen. Imorgon körskolan igen, sista dagen denna vecka, har körlektion mellan 9:00-9:55 sedan teorilektion senare på dagen mellan 13:30-14:25 och ja mellan där så blir det att plugga teori. Förresten godkänd på a, b och C fasen. Men ja jag gör om dem hela tiden men ändå är godkänd, men imorgon plugga mera! :D Puss och ha det bra så ses vi i morgon kväll igen!

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0