För mycket att göra...

2010-06-10 @ 22:16:22

...för lite tid!

Hejsan! Gick upp i vanlig tid åkte till skolan förberedde karnevalen som började klockan 13, gick karnevalen typ 1 timme sedan tillbaka till skolan för att gå till Mejk typ där vi skulle göra vårat flak. Sedan kom mamma och hämtade mig och P sen åkte vi hem, och fixade massor. Nu sitter jag här och är helt slut efter dagen, men men bara på´t igen!! För om 5 timmar (!!!) ska jag upp igen.

FÖR!!

I MORGON TAR JAG STUDENTEN, IMORGON TAR JAG STUDENTEN, I MORGON TAR JAG STUDENTEN, FY FAN VA JAG ÄR BRA!!!!

Så fullt ös imorgon också, så tyvärr hinner jag nog inte uppdatera bloggen i morgon så mycket, men det får bli på söndag! Då kommer det även en massa bilder från karnevalen + studenten. PUSS

Och ha en toppen fredag i morgon, för det tänker jag iallafall ha!

En liten låt också ^^


Kommentarer på detta inlägg
Postat av: Linda - ndaiL

va bra :D

2010-06-11 @ 10:48:05
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: Elins blogg - foto & vardag.

grattis :)

2010-06-11 @ 16:45:03
URL: http://eeeelins.blogg.se/

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0