3 Juni!

2010-06-03 @ 18:13:36
Hejsan!
vädret är på topp ute, älskar´t. Till och med fått lite färg när man suttit ute på rasterna!

Men iallafall så har det vart ännu en ganska onödig dag, dagen bärjade med att vi var till vaktmästarna och lämnade in våra nycklar :(, jag saknar redan min nyckel ^^ Efter det till lektionen Socialtbehandlings arbete för att lyssna på en kille som var där och pratade i morse på sen luchrast, åt i matsalen sedan satte vi oss på bänkarna och njöt av solen. Efter det in till C-huset där vi skulle ha lektion på den lektionen pratade vi om studenten, karneval, klassens dag och allt sånt dära!

Åkte hem med  tåget som för en gång skulle inte var försenat! kom hem vid 15 tiden la mig ute i solen en sväng sedan åt vi lite mat. Nu sitter jag här men lite senare blir det att åka ut med bilen och övningsköra. Berättar mer om det senare. Puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0