22.39 - dejta kudden!

2010-06-03 @ 22:49:37

Hola amigos, där fick vi in lite spanska också! (Y) tiden bara springer iväg när man kommer hem från skolan. Ändå har man inget att göra, inga läxor eller prov ändå tänker jag "justja jag måste göra den där uppgiften" tills man kommer på att man inte har något att göra. När vi ändå pratas om skolan läxor och prov kan jag lv berätta att i morgon får vi tillbaka proven på historia kommer stå IG med stora bokstäver på det.. En annan sak med skolan kan jag berätta vi lämnade ju in våra nycklar, kan ju säga att det var lite vemodigt.. Men måste sova nu för klockan rusar i väg. Puss och jag skriver på bussen i morgon :) får vi se om jag har nått vettigt att säga då. Det återstår och se. Önskar alla en god natt och jag hoppas att vi ses i morgon. Puss


Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0