21.55 - trött! Hejsan jag har nog aldrig ...

2010-06-14 @ 21:58:35

21.55 - trött! Hejsan jag har nog aldrig vårt så har trött som jag är nu. Hann inte uppdatera bloggen idag heller :( blir ju efter med allt i morgon måste jag ta väg i det. Har iallafall typ 3 inlägg att skriva: om studenten, festen i lördags och sen planeringen för denna vecka :) men nu måste jag sova ska upp ca klockan 5 imorgo för att börja jobba vid 6. Jobbar till ca 15. Ses i morgon men uppdate och då via datorn på höll utsikt. För inlägget om studentexamen annat kommer bli roligt att läsa för en del saker hann jag lv med när jag var uppe i typ 24 timmar, haha fattar inte ens hur jag orkade :) men mer om sen.. Nu ska jag sova, puss och god natt :)


Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0