Uppskrivning!

2010-07-03 @ 00:12:37
Idag vid ca 5:00 gick jag och mamma eller ja mamma gick upp och jag låg kvar ett tag till sedan gick jag också upp. Vi åkte hemmifrån Ställdalen vid ca 06:20 för att då begav vi oss till Falun där jag skulle skriva teoriprovet för körkortet. Så ja vart en resa dit, där jag skulle vara vid 8-tiden för att hinna ta kort och sånt. Sen började provet klockan 8:30.

När vi kom dit var det att ställa sig i kö till fotoautomaten så nu är bild och namnteckning klar. Nu väntar det rosa kortet bara på att få komma till sin rätta ägare! :)

Ja om ni inte förstått det så klarade jag teoriprovet, och jag är verkligen super glad för det!! :DDD


Mitt prov resultat

nu är det körningen som ska kirras också sedan har jag ett eget rosa kort :)


Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0