Planering inför vecka 27

2010-07-04 @ 23:40:23
Måndag: Hemma hos syster, eller ja hon är inte hemma så jag är själv hemma. Men ska till körskolan idag en lektion mellan 10:10-11:05 och sedan en lektion mellan 14:30-15:25. Efter det så ska jag hem för att laga mat och ta det lungt!
Tisdag: Hemma själv idag med, körskolan idag också samma tider som igår (måndag) så jag slutar alltså 15:25 så ja då blir att laga mat när man kommer hem och lite så.
Onsdag: Körskolan idag också, sedan hem på kvällen.
Torsdag: Hemma i Ställdalen igen. Blir troligtvis att jobba hos mamma idag.
Fredag: Jobba hos mamma idag också.
Lördag: Bara ta det lungt.
Söndag: Bara ta det lungt och ladda för en ny vecka.

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0