Nu är jag tillbaka

2010-07-02 @ 19:46:57
Hejsan!
Jag är tillbaka, jag har saknat att kunna blogga och allt som har med bloggen att göra, men som sagt nu är jag tillbaka. jag ska berätta om intensivkursen i ett annat inlägg och det inlägget publiceras i kategorin "på väg mot körkortet" så ja kika in lite senare ikväll så ska jag ha skrivit om kursen + lite annat! :D

Känns skönt att vara tillbaka och kunna blogga som vanligt eller ja ett inlägg per dag iallafall. Ska ju tillbaka till körskolan på måndag men mer om det senare :)
Puss

Kommentarer på detta inlägg
Postat av: Cajsa - F O T O B L O G G

Hej!



Skulle du vilja vara snäll och rösta på min söta bild. Du är än ängel om du gör det...



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=711



Tack på förhand.. du behöver inte skriva att du har röstat för det ser jag.. <3

2010-07-02 @ 22:34:05
URL: http://hallgreen.blogg.se/

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0