Intensivkurs - första veckan!

2010-07-02 @ 22:58:08
Hejsan!
Har ju inte haft tillgång till så mycket dator eller jo men har verkligen inte hunnit med att suttit framför dem jag har haft fullt upp. Åkte upp till min syster 20 juni för att vara där medans jag gick (går) på intensivkursen. Ja första veckan av intensivkursen då alltså vecka 25.

Började klockan 8:00 med min första körlektion så var på plats på körskolan vid kvart i ungefär. Läraren kommer in och ger mig nycklarna presenterar sig och så säger att jag ska gå ut i bilen och installera mig. Haha problem redan där hur får jag upp nyckeln ;) Men var en liten silvrig knapp och då hoppa nyckeln ut haha. Satte mig i bilen och kikade lite tills läraren kom, gick igenom inställning av stol, speglar och allt annat. Sedan bar det iväg, han frågade även om jag kört förrut och om jag kunde ta oss från körskolan, och ja det kunde jag ^^ Så åkte i bostadsområden och lite sånt. Så på måndagen där hade jag 2 körlektioner + teorilektion mellan 16:10 - 18:00. Och ja därimellan på ledig tid satt jag vid datorerna och gjorde testen.

Tisdag: Första lektionen vid 8 idag igen. Denna dag hade jag först då körlektion. Sedan teorilektion på ca 1 timme sedan 2 till körlektioner. Slutade vid halv 4.
Onsdag: En liten mer lugn dag, eller nja egentligen inte körlektion vid 8 sedan satt jag vid datorerna fram till 15:00 då jag hade en till körlektion eller ja jag var också hem till Anna och åt lite lunch!
Torsdag: Lite sovmorgon idag, första körlektionen vid 9:00 sedan datorerna fram till halv 2 då andra körlektionen var slutade runt halv 3.

Fredag var man ju ledig då det var midsommar så ja torsdag så åkte jag, anna och ted hem till Ställdalen.. 

Så ja lite summrering första veckan har jag hunnit haft 8 körlektioner + en till och sedan 3 teorilektioner

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0