Tisdag + Onsdag!

2010-01-27 @ 19:58:34
Hejsan, nu ska jag skriva om tisdagen som då var igår hann inte uppdatera så mycket igår tyvärr och idag har det också blivit lite dåligt men nuså kommer dessa två dagar upp här!


TISDAG:
Första dagen på praktiken så hade klockan på ca 7:00, och gick upp klädde på mig och sådära och vid kvart i 8 gick jag mot dagis, då jag började klockan 8:00. Fick ett varmt välkomnande nör jag klev in sedan började dagen, dock var det jätte lite barn, men var skönt då det var första dagen. hehe och barnen kände igen mig ^^ så roligt. Men hade en jätte trevlig och rolig dag. Slutade runt halv 4 tiden och gick då hem men kom inte så lång för mamma kom precis från jobbet så honplockade upp mig, sedan åkte vi till bilservicen här i Ställdalen då det hade lostnat nått på bilen men dem skulle fixa hem det och sedan sätta fast det. Och där mötte vi även K som var på väg hem från jobbet, så vi sa att vi skulle kika förbi en sväng lite senare. Men när vi iallafall kom hem gjorde vi lite mat, sedan ringer det en som jobbar på Pappas jobb och säger att veden är klar så jag och mamma åker ner och hämtar den svänger förbi K&M sedan åker Mamma och K upp till oss och lastar av veden jag blir kvar hemma hon den tillsammans med M, sp vi bakar en kladdkaka! Medans dem är och lastar av veden, sen kommer dem tillbaka men åker lika fort igen då dem på samma gång åker ner med släpkärran men sedan vid 20 tiden kommer dem tillbaka igen, och vi kan fika och äta kladdkakan samtidigt som vi tittade på Bygglov, och efter det åkte jag och mamma hem.


ONSDAG:
Komplicerad dag men det blir så när skolan har så himmla dålig kommunikation och informationen inte går ända fram och alla säger olika. Menmen, sen blev iallafall så att vi åka skridskor och att vi skulle få se filmen någon annan dag, så vi hoppas väll på det, och att alla nu är med på det och har rätt information? Det återstår och se ;)
Kul att åka skridskor iallafall och efter det blev det pizza jag, P och E delade på en. Mycket gott, och precis lagomt. Sedan vart det lite prat om vidareutbildningar och massa sånt, sedan åkte jag hem med 14:13 tåget (Y) riktigt skönt att komma hem tidigt, + att jag kom ända till ställdalen och fick mig en liten promenad också. Hemma blev det att göra mat och lite så, och nu sitter jag här.
Och tänkte uppdatera bloggen lite :)

Puss

Kommentarer på detta inlägg

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0