Sista januari

2010-01-31 @ 22:51:02
Hejsan!
Det slog mig nyss att det ju faktiskt är den 31 januari och det innebär att en månad på det nya året har redan gått. helt sjukt va fort det har gått? I morgon börjar februari!

Men för att sammanfatta januari 2010, kan jag ju bara säga det är den värsta och jobbigaste månaden jag har vart med om, usch det är hemskt och jag kan inte förstå det, och allt är verkligen bara jobbigt.
Ingen ork och absolut inte med skolan/apu. Menmen det är sånt som man måste, helst skulle jag villja sätta mig i ett hörn och bara gråta. Men jag vet ju att det blir inte bättre men det känns som det.

Pappa jag saknar dig och älskar dig ♥

Kommentarer på detta inlägg
Postat av: janine

njae, kan tänka mig det.. :/

det är samma här, känner inte direkt nån glädje inför morgondagen^^

2010-01-31 @ 23:18:49
URL: http://janineaxen.blogg.se/
Postat av: MyzaaN - Princess Pink

ja det då gör det säkert :D

va gör du då? <3

2010-02-01 @ 08:30:15
URL: http://myzaans.blogg.se/

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0