Usel uppdate!

2010-02-25 @ 21:05:12
Hejsan
jobbat idag också, som jag skrev igår. Och jösses va jobbigt det var att gå upp klockan 05:00 imorse, menmen kom ju upp tillslut och till jobbet kom vi också!
Så gissa om jag är trött nu, men imorgon blir det att sova. Ska gå upp runt 8 tiden, då efter att mamma slutat jobba runt 12-tiden, så åker vi upp till Ludvika, där vi ska besikta volvon, sedan åker vi och hälsar på A&T, sedan äter någonstans, får se vad det blir.
Men jag lovar er bättre uppdate imorgon, då också om veckan som har vart!

Nu ska jag kolla vad mamma gör, sedan blir det nog sängen?
kanske skulle passa på att läsa andra boken i twilight serien, har kommit till ungefär halva. Och den är riktigt bra, och ett tag sedan jag läste nu också, japp så får det bli. Så hörs vi imorgon! :D

Förresten så har mamma och jag beställt bilder från fujidirekt nu, det var på tiden ^^
så dem kommer under nästa vecka, tis-ons? om vi har tur!
Puss

Kommentarer på detta inlägg
Postat av: Photographs by Natalia

sv: hehe okej :D jo jag mår asbra :D cpppp trött bara.

vad gör du ikväll? :D

PUSSPUSS

2010-02-25 @ 21:27:10
URL: http://nataliasoder.blogg.se/

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0