Shopping!

2010-02-14 @ 20:30:00
Hejsan!
Igår var jag, mamma och mormor till Örebro för lite shopping och visst hittade jag saker. Blev 658:- fattigare. Så nu tänkte jag visa er vad jag köpte för någonting..


GINA TRICOT, 149:-
riktigt söt kjol, hade ju presentkort så betalade endast 27:-



COOP FORUM, 49,90:- /st = 100:-
Ska ju snart beställa foton från fujidirekt och måste ha nått att sätta dem (skulle ha köpt på claes ohlson, men fanns inte)



CHILLI, 89:-
Tofflor, dem är jätte sköna och mjuka var bara tvungen att köpa dem.



IKEA, 39:-
Lådor till en grej, haha ^^



H&M, 49:-
Min andra är snart slut, och när vi ändå var i Örebro passade jag på att köpa en ny.



LÅGPRIS VARUHUSET, 3 st för 12:-
Va sugen på nått att äta, så köpte tre mentos (på bilden bara tvåför en har jag ätit upp) riktigt goda är de.



SKOPUNKTEN, 349:- (jag betalade 315:-)
Jag köpte high heels, 10 cm klack faktiskt.
Men iallafall om man blir medlem så skulle man få 10% på ett par skor, och medlemsskapet var gratis, så varför inte så fick rabatt på den på 34,90:- därför jag betalade 315:-
Trackback
RSS 2.0