Planering inför vecka 6

2010-02-07 @ 22:37:39
Måndag: Skolan jag har en lektion mellan 13:15-16:00,  men den håller aldrig på så länge men blir att åka med 16-bussen hem. Och jag åker in till skolan som vanligt alltså klockan 7 med bussen. Förresten så blir det att äta på Bella´s tillsammans med Pernilla.. Så i skolan blir det att plugga lite på provet som jag har missat så det är ju bra, gratis pluggtid (Y) Annars hade jag behövt göra det när jag kom hem.
Tisdag: Praktik, 8:00-15:30. Ta det lungt efter det.
Onsdag: Skolan, tror vi ska till Örebro och åka skridskor? men är inte säker, återkommer med det. Blir iallafall att åka med 15-tåget hem. Mamma hämtar mig i Kopparberg. (eller jag hoppas jag åker med det tåget hem)
Torsdag: Praktik, 8:00-15:30. Mina saker från siba/elgiganten borde nog komma typ idag (om dem inte kommer tidigare i veckan) men annars blir det att spela det ^^
Fredag: Praktik, 8:00-15:30. Sedan hem och ta det lungt så himmla skönt med fredag läängtar, menmen bara 5 dagar kvar!
Lördag: Örebro tillsammans med Mormor och Mamma. Ett par skor ska iallafall inhandlas (sommarskor, om dem finns kvar) sen kanske nått mera, får se.
Söndag: TA DET LUNGT och ladda inför en ny vecka ^^ Sista veckan innan vi får lov också, så det blir och tagga.

Kommentarer på detta inlägg
Postat av: Li<3

okej=)

inget spc :)

2010-02-08 @ 10:08:14
URL: http://larssonl.blogg.se/
Postat av: Li<3

okej=)

inget spc :)

2010-02-08 @ 10:08:15
URL: http://larssonl.blogg.se/

Lämna din kommentar här:
Ditt namn:
Stammis?

E-postadress: (bara jag som ser)

Din blogg:

Din kommentar till mig:

Trackback
RSS 2.0